استقبال بی نظیر فناوران فرهنگی از فراخوان صنافر

773 بازدید

به دنبال فراخوانی که چندی پیش در سامانه جامع صنایع فرهنگی ایران (صنافر) اعلام شد بسیاری از شرکت های توانمند در حوزه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام نموده اند.
به گزارش خبرنگار بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی، این استقبال که چیزی فراتر از انتظار متولیان امر بود در واقع از نیاز مبرم  فعالان حوزه ی فناوری های فرهنگی به حمایت های نهادهای بالادستی حکایت دارد.
گفتنی است طی روزهای گذشته  تعداد قابل توجهی از شرکت های فعال در این حوزه نسبت به ثبت نام در سامانه صنافر اقدام نموده و پیش بینی می شود که این حجم از استقبال در روزهای آتی نیز ادامه یابد.
شایان ذکر است که بر اساس فراخوان یاد شده از فعالان حوزه ی AR و VR و همچنین صادرکنندگان حوزه صنایع فرهنگی دعوت شد تا با ثبت نام در سامانه صنافر در ارتباطی بهتر و موثرتر با یکدیگر قرار گرفته و فعالیت های آن ها در قالب زیست بومی واحد انعکاس بهتری در عرصه بین المللی داشته و همچنین در بستری مناسب برای صادرات محصولات فناورانه خود اقدام و عمل نمایند.
لازم به توضیح است، بر اساس این فراخوان تمامی شرکت های ایرانی فعال در حوزه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و البته صادرکنندگان صنایع فرهنگی که تولیدات آن ها در شاخه هایی نظیر سینما، تئاتر، هنرهای نمایشی، ورزش، سلامت، صنایع دستی و گردشگری، اسباب بازی و سرگرمی، چاپ و نشرو طراحی و معماری جای می گیرد، می توانند با مراجعه به سامانه صنافر به نشانی www.sanafar.ir نسبت به ثبت نام و معرفی فعالیت های خود اقدام نمایند.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.iranctech.ir/?p=2244
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد استقبال بی نظیر فناوران فرهنگی از فراخوان صنافر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.