افتتاح سامانه جامع پلتفرم VR

731 بازدید

همزمان با آغاز به کار بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی صورت می‌گیرد؛

افتتاح سامانه جامع پلتفرم VR

سامانه جامع پلتفرم VR همزمان با آغاز به کار بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی، اقتصاد VR و توسعه این فناوری به سرعت در دنیا در حال انجام است و برخی مطالعات نشان می‌دهد صنعت واقعیت مجازی تا سال ۲۰۲۵ به گردش مالی ۶۰۰ میلیارد دلار خواهد رسید.

اگر بتوانیم صنعت VR را در حوزه‌های مختلف و در بخش‌های مختلف فرهنگ و اقتصاد آنها تلفیق کنیم تحولی شگرف را رقم زدیم و دروازه‌های ورود به جهان آینده را خواهیم گشود.

وقتی صنعت VR را در حوزه‌های مختلف آموزش، صنعت گردشگری، صنایع دستی، صنعت انیمیشن و صنعت مد و حوزه تبلیغات وارد کنیم به مثابه این است که صنایعی جدید ایجاد کردیم.

لازم است بر واقعیت مجازی متمرکز شویم و برای تجهیز نرم‌افزاری و سخت افزاری این پدیده فناورانه نوین سرمایه‌گذاری شود تا از دنیا عقب نمانیم، امروزه حتی در بحث پزشکی از واقعیت مجازی استفاده می‌شود، گردشگری بر اساس اجرای تورهای مجازی، موزه‌های مجازی و گردشگری مجازی است، اگر ما بتوانیم از این صنعت استفاده کنیم از گردونه رقابت دنیا عقب نخواهیم بود.

پلتفرم VR کشور در نظر دارد همه تولید کنندگان واقعیت مجازی را کنار هم جمع کند و یک انقلابی در تولید محصولات VR در کشور ایجاد کند به زودی اپراتور مبتنی بر این پلتفرم در کشور راه اندازی می‌شود و همزمان با افتتاح بنیاد سامانه جامع پلتفرم VR به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد.


تمامی حقوق محفوظ است. © 1398
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.iranctech.ir/?p=2039
اشتراک گذاری:

نظرات

0 نظر در مورد افتتاح سامانه جامع پلتفرم VR

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.