انعقاد تفاهم نامه همکاری بنیاد ملی فنآوری های فرهنگی با بازار اجتماعی “با سلام”

733 بازدید

طی مراسمی انجام شد:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بنیاد ملی فنآوری های فرهنگی با بازار اجتماعی “با سلام”

امروزه گسترش فناوری شکل و شمایل کسب و کارها را نیز مانند بسیاری از جنبه های زندگی افراد تغییر داده است. وصل شدن بازارهای خرید و فروش محصولات مختلف، به دنیای فنآوری و بسترهای دیجیتال، این امکان را برای عرضه کنندگان و خریداران محصولات مختلف فراهم ساخته است که در فرآیندی ساده تر یکدیگر را پیدا کرده و اهداف خود را محقق سازند. از جمله ویژگی های این بازارهای مجازی، گستردگی محصولات و خدماتی است که در آن ها عرضه می شود. از لباس و پوشاک گرفته تا مواد خوراکی و یا محصولات فرهنگی و خدمات آموزشی. بنابراین هیچ محدودیتی در ارائه و تقاضا وجود نخواهد داشت. از همین رو بنیاد ملی توسعه فنآوری های فرهنگی با هدف تجاری سازی دستاوردها و شکل دهی زیست بوم فنآوری و کارآفرینی در حوزه صنایع فرهنگی و خلاق، با بازار اجتماعی “با سلام” تفاهم نامه همکاری چند جانبه ای را به امضا رساند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی توسعه فنآوری های فرهنگی، از اولویت های اصلی انعقاد این تفاهم نامه همکاری می توان به توانمند سازی تولید کنندگان داخلی در عرصه صنایع فرهنگی و خلاق، ایجاد شبکه هنرمندان، فرهیختگان و متخصصان خلاق و کار آفرین در حوزه فنآوری های نرم و صنایع فرهنگی و هنری، تشکیل کارگروه های تجاری سازی فنآوری، پیوست های فنآوری های فرهنگی هنری و توسعه فنآوری، مشارکت در برگزاری فعالیت ها و برنامه های فرهنگی-ترویجی مرتبط با حوزه هنر و صنایع فرهنگی و… اشاره کرد.

لازم به توضیح است که بازار اجتماعی “با سلام” به عنوان یک پلتفرم فروشگاهی، بستر مناسبی را برای تولید کنندگان خرد ایرانی فراهم آورده است که در غرفه های مجازی و رایگان، بتوانند محصولات با کیفیت، متنوع و اصیل خود را به هم وطنان عزیز عرضه نمایند و خریدارن نیز در سایه یک خرید امن و استاندارد بتوانند از محصولات تولید شده توسط هم میهنان در اقصی نقاط کشور، بهره مند شوند.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.iranctech.ir/?p=2131
اشتراک گذاری:

نظرات

0 نظر در مورد انعقاد تفاهم نامه همکاری بنیاد ملی فنآوری های فرهنگی با بازار اجتماعی “با سلام”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.