برگزاری برنامه بوت کمپ آموز ش وتوانمند سازی منتوران حوزه صنایع فرهنگی با حضور آقای اسدی مدیر عامل بنیاد توسعه ملی فناوری های فرهنگی در همدان

711 بازدید

اولین برنامه بوت کمپ آموزش و توانمند سازی منتوران حوزه صنایع فرهنگی با حضور آقای امیر حسین اسدی مدیر عامل بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی شنبه 26 بهمن ماه ازساعت 9 صبح درپارک علم وفناوری همدان در مرکز نواوری الوند برگزار شد.

به گزارش روبط عمومی بنیاد توسعه فناوری های فرهنگی مخاطبین این برنامه ی بوت کمپ، مدیران ومنتورهای مراکز نوآوری دراستان همدان بود که در محل پارک علم و فناوری همدان برگزار شد.

اهداف برگزاری بوت کمپ شناسایی وکشف افراد با پتانسیل بالا، ترویج وارتقاء خلاقیت در زمینه صنایع فرهنگی، افزایش یادگیری به بهره مندی از فناوریهای عصرحاضر و سواد رسانه، تسهیل دستیابی به افراد به فرصت های یادگیری مناسب و با کیفیت، ترغیب و تشویق و بکارگیری محققان و پژوهشگران نخبه درحوزه صنایع فرهنگی و رشد و توسعه شایستگی باهدف خلق ایده های نوین وحل چالش ها از طریق تعامل وهم فکری درتیم های کاری بوده است.

مدیرعامل بنیاد توسعه فناوریهای فرهنگی درآغاز مبحثی را درخصوص نحوه تونمندسازی منتورها و مرشدان کسب وکار درکشور به ایراد سخن پرداخت وضمن اشاره به نواقص وچالش های موجود، راه های برون رفت از این معضل را برای جمع حاضرین بیان کرد.

وی درادامه گفت: متاسفانه نحوه تربیت و توانمندسازی کسب وکار، در مدارس و دانشگاه ها به نحو مطلوبی انجام نمی شود و فضای کار تیمی و آشنایی با حل مساله، جایگاه زیادی در برنامه های آموزشی ندارد. لذا منتور و مرشدان کسب وکار در ایران نقش ویژه و بار زیادی به دوش می کشند.

سخنران بعدی بوت کمپ خانم دکتر نسترن افشم بود که ایشان درخصوص ویژگی های شخصیتی منتور های سخنانی را ایراد کرد و آنگاه نکات قابل توجه ای را درمورد توانایی های شخصیتی یک منتور را یادآور شد. این برنامه با کارگاه عملی و تقسیم افراد به تیم های مجزا و تمرکز بر موضوعات اختصاصی استارت آپ ها به پایان رسید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.iranctech.ir/?p=2060
اشتراک گذاری:

نظرات

0 نظر در مورد برگزاری برنامه بوت کمپ آموز ش وتوانمند سازی منتوران حوزه صنایع فرهنگی با حضور آقای اسدی مدیر عامل بنیاد توسعه ملی فناوری های فرهنگی در همدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.