برگزاری بوت کمپ آشنایی با مهارت های منتورینگ در حوزه فنآوری های دیجیتال

712 بازدید

برگزاری بوت کمپ آشنایی با مهارت های منتورینگ در حوزه فنآوری های دیجیتال

مرکز نوآوری و خلاقیت موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری با همکاری بنیاد ملی توسعه فنآوری های فرهنگی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (UNIDO) ، با حضور امیر حسین اسدی مدیر عامل بنیاد ملی توسعه فنآوری های فرهنگی، اقدام به برگزاری بوت کمپی با موضوع آشنایی با مهارت های منتورینگ در حوزه فنآوری های دیجیتال می نماید.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی توسعه فنآوری های فرهنگی، اهم اهداف این بوت کمپ بدین شرح است: شناسایی و کشف کارکنان با پتانسیل بالا، ترویج و افزایش خلاقیت و تنوع کاری در زمینه فنآوری های دیجیتال، افزایش یادگیری با آگاهی از فنآوری های عصر حاضر و سواد رسانه ای، ایجاد تسهیل در دستیابی همگان به فرصت های یادگیری با کیفیت خوب و بهای مناسب، ترغیب و تشویق به کارگیری محققین و پژوهشگران نخبه در زمینه فنآوری های دیجیتال، افزایش شایستگی به منظور خلق ایده های جدید و حل مشکلات از طریق تعامل و هم فکری اعضای تیم.

شایان ذکر است که این بوت کمپ روز چهارشنبه 16 مهرماه 99 از ساعت 12 الی 15 در محل موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری واقع در مشهد، بلوار سرافرازان، خیابان سرافرازان 9 منعقد خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 38210075 داخلی 221 تماس حاصل نموده و یا جهت ثبت نام از طریق وب سایت www.innovation.eqbal.ac.ir  اقدام نمایند.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.iranctech.ir/?p=2143
اشتراک گذاری:

نظرات

0 نظر در مورد برگزاری بوت کمپ آشنایی با مهارت های منتورینگ در حوزه فنآوری های دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.