بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی با بنیاد نیکوکاری دکتر نبی و شرکت توسعه فناوریهای نوین ابرزندگی تفاهم نامه همکاری سه جانبه منعقد کرد

777 بازدید

بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی با هدف کمک به توسعه کسب و کارهای نوپا به خصوص کسب و کارهای فعال در حوزه صنایع فرهنگی اقدام به عقد تفاهم نامه سه جانبه ای با بنیاد نیکوکاری دکتر نبی و شرکت دانش بنیان توسعه فناوری های نوین ابرزندگی نمود.

به گزارش خبرنگار بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی، بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد که دفتر جدید بنیاد نیکوکاری دکتر نبی در محل فعالیت بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی و همچنین شتابدهنده ابر زندگی واقع در ایستگاه نوآوری شریف، افتتاح شده و با رویکرد کمک به کسب و کارهای نوپا در مسیر ارتقاء و گسترش فعالیت شان، به کسب و کارهای متقاضی مشاوره رایگان داده شود.

شایان ذکر است این مشاوره های رایگان در قالب طرحی تحت عنوان چهارشنبه های مهربانی برای افراد مددجو و با حضور آقایان امیر حسین اسدی، دکتر علیرضا نبی و علیرضا یونچی، چهره های سرشناس عرصه کارآفرینی صورت خواهد پذیرفت.

لذا صاحبان کسب و کارهایی که علاقه مند به شرکت در این طرح هستند می توانند با مراجعه به صفحه رسمی کلینیک کسب و کار سایدا در فضای مجازی به نشانی  @sayda_clinic نسبت به ثبت نام و ارائه مشخصات خود اقدام فرمایند.

لازم به توضیح است که با توجه به ظرفیت محدود این طرح، اولویت با کسانی است که زودتر جهت ثبت نام خود اقدام نموده اند.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.iranctech.ir/?p=2267
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی با بنیاد نیکوکاری دکتر نبی و شرکت توسعه فناوریهای نوین ابرزندگی تفاهم نامه همکاری سه جانبه منعقد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.