ثبت نام در اولین دوره آموزشی MBA-DBA در صنایع خلاق آغاز شد

1368 بازدید

بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی با همکاری پردیس بین المللی دانشگاه تهران ، اولین دوره : آموزشی MBA-DBA در صنایع خلاق طراحی و ثبت نام در این دوره را آغاز نمود.
بخش فرهنگ و هنر، بخشی با رشد پاینده است که با سرعتی بیش از سایر بخش های اقتصادی توسعه می یابد .این بخش امکانات و فرصت های شغلی بسیار متفاوت و غالباً با مهارت های بالا را ایجاد می کند؛ با این حال متخصصان معتقدند که رونق و شکوفایی صنایع فرهنگی نقش زیادی در اقتصاد کشورهای درحال توسعه و پایداری سنت ها و ارزش های فرهنگی دارد .
صنايع ‌خلاق ‌و‌ کسب‌وکارهای‌فرهنگی-‌هنری: صنایع خلاق چرخه هایی از خلق، تولید و توزیع کالاها و خدمات که خلاقیت و سرمایه فکری را به عنوان ماده خام به کار می گیرند و همچنین متشکل از مجموعه ای از فعالیت های دانش بنیان، متمرکز بر هنر، اما نه محدود به آن، تعریف می کند که ظرفیت درآمدزایی از دادوستد و حقوق مالکیت معنوی را دارند. این کسب وکارها شامل محصولات مادی و ملموس و غیرمادی و معنوی یا خدمات هنری با محتوای خلاق، ارزش اقتصادی و هدف های بازاری هستند. روند تولید و انتقال یک محصول فرهنگی (مانند یک اجرای زنده یا یک قطعه موسیقی) از هنرمند به مصرف کننده کارآفرینی فرهنگی است که شامل فعالیتهای ایجاد ارزش (هم فرهنگی و هم اقتصادی) است. برای مثال در صنعت موسیقی این فعالیتها شامل ضبط، چاپ و نشر موسیقی، مدیریت هنری، توسعه مخاطبان و توزیع است
از این روحضور مدیران کارآفرین و خلاق در حوزه صنایع فرهنگی اهمیتی دوچندان دارد ، این مدیران و کارگزاران فرهنگی هستند که با ریل گذاری صحیح و اجرای هوشمندانه سیاستهای توسعه ای کشور ، چرخهای توسعه کشور را به حرکت درآورده و کسب و کارها و هنرمندان ضنایع خلاق را جهت دهی می کنند.
از این رو بنیاد ملی فناوری های فرهنگی با مشارکت پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران اولین دوره MBAو DBA را ویژه مدیران و کارگزاران سازمان ها و نهادهای حوزه صنایع خلاق طراحی و عملیاتی کرده است.
دورهای MBA و DBA با رویکرد ارزش آفرینی برای مدیران و ایجاد قابلیت تحلیل سریع کسب و کار در طی یکسال توسط بنیاد ملی فناوری های فرهنگی و پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.. این دوره به صورت نیمه حضوری برگزار می شود.
دوره های DBA -MBA یک دوره یک ساله که به صورت 250 ساعت کلاس تئوری و 50 ساعت کارگاه عملی طراحی شده است .
مطابق با برنامه ریزی های به عمل آمده ، علاوه بر 250ساعت دوره تئوری که از سمت اساتید محترم دانشگاه برگزار می شود ،بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی هر ماه یک کارگاه عملی برای آن درس و هر دوماه یک رویداد استارتاپی با حضور کارآفرینان برتر کشور برگزار می نماید و در پایان دوره نیز منتخبین دوره در یک سفر سه روزه به جزیره کیش در یک رویداد استارتاپی ملی شرکت می کنند.
علاقمندان می تواندد جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتربه سایت iranctech.ir و با شماره 09127333728 از طریق واتس آپ تماس حاصل فرمایند.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.iranctech.ir/?p=2623
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد ثبت نام در اولین دوره آموزشی MBA-DBA در صنایع خلاق آغاز شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.