جشنواره بین المللی مد و صنعت لباس

662 بازدید

نشست تخصصی بررسی نقش فناوری در توسعه مد و لباس در محل جشنواره بین‌المللی مد و لباس برگزار شد. 

در این نشست که با حضور مدیران بنیاد ملی توسعه فناوری فرهنگی دبیر کارگروه مد، بخش‌های مختلف جشنواره و حضار در محل برگزاری جشنواره برگزار شد طرفین در رابطه با شیوه‌های توسعه کاربری فناوری در تمامی مراحل صنعت مد و لباس به گفت‌و گو نشستند.

در ابتدای نشست سرکار خانم سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه مد و لباس ضمن معرفی جشنواره و اهداف آن از مزایای صنعت مد و لباس در توسعه فرهنگی از یک سو و در توسعه اشتغال کارآفرینی از سوی دیگر موضوعاتی مطرح کردند. آقای امیرحسین اسدی رئیس بنیاد ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی در این نشست ضمن برشماری نمونه‌های بسیار زیادی از کاربری فناوری در تمامی زنجیره ارزش مد و لباس از مزایا و روش‌های توسعه فناوری در این صنعت صحبت نمودند .

نقش فناوری در طراحی لباس، نقش فناوری هایی مانند هوش مصنوعی و نرم‌افزارهای ویژه در طراحی، الگو سازی و نمایه سازی صنعت مد و لباس، نقش فناوری در تولید لباس های ارگانی،الیاف های ارگانیک، لباس های پوشیدنی و لباس های کاربردی نقش فناوری در شیوه های مختلف عرضه لباس، فروش لباس، نقش فناوری در شناسایی سلایق جامعه مخاطب، طراحی مدهای جدید و توجه به فرهنگ جامعه و بر طبق آن ایجاد الگوهای فناورانه و مبتنی بر مد و لباس از زمینه هایی بود که آقای اسدی به آن اذعان کردند.

در این نشست ضمن برگزاری جلسات پرسش و پاسخ مقرر گردید تا همایش ویژه نقش فناوری در توسعه صنعت مد و لباس با حضور همه دست اندرکاران این صنعت برگزار شده و زمینه های توسعه کاربری فناوری بررسی گردد همچنین مقرر گردیدتا روش دستیابی به پلتفرم طراحی هوشمند از طریق تعامل طرفین و بخش خصوصی دولتی راه‌اندازی گردد.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.iranctech.ir/?p=2057
اشتراک گذاری:

نظرات

0 نظر در مورد جشنواره بین المللی مد و صنعت لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.