دومین رویداد فرهنگ، فناوری و کارآفرینی برگزار شد

803 بازدید

بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی با همکاری وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، سازمان ارتباطات اسلامی و رادیو فرهنگ، دومین رویداد ملی فرهنگ، فناوری و کارآفرینی را در محل سالن شهدای رادیو برگزار نمود.

به گزارش خبرنگار بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی، بر اساس برنامه ریزی های صورت پذیرفته  هدف از این مراسم که در قالب  TED برگزار شد ایجاد زمینه ای مناسب برای انتقال تجارب فناوران صنعت فرهنگی  دنیا به همه صنایع و به ویژه صنایع خلاق  بود.

در این مراسم همچنین آیین رونمایی از نخستین نمایشگاه مجازی فناوی فرهنگی نیزمنعقد شد.

دکتر عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، امیرحسین اسدی مدیرعامل بنیاد ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی، دکتر علیرضا کاظمی سفیر ایران در هلند ، جولیو ویناچامدیر برنامه توسعه خانه‌های خلاق در یونیدو، دکتر حسین دیوسالار رایزن فرهنگی سفارت ایران در ژاپن ودکتر احسان جوانمردی محقق پسا دکترا در دانشگاه توکیو سخنرانان اصلی این مراسم بودند که در موضوعاتی همچون مالکیت فکری و صنایع فرهنگی ، صنایع خلاق، روند تاریخی فناوری در دی گر کشورها،  هوش مصنوعی و مسایل اجتماعی و همچنین برندیگ و مارکتینگ در صنایع فرهنگی به ایراد سخنانی پرداختند.

تقدیر از یاد و خاطره ی محمد ابوالحسنی، بخش دیگری از این مراسم بود. محمد ابوالحسنی خالق “دیرین دیرین” از جمله برجسته ترین شرکت کنندگان در اولین دوره این رویداد بود که متاسفانه چندی پیش به دیار باقی شتافت.

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.iranctech.ir/?p=2230
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دومین رویداد فرهنگ، فناوری و کارآفرینی برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.