رقابت نفس گیر 50 استارت آپ حوزه فناوری فرهنگی در راستای جذب سرمایه میلیاردی

693 بازدید

رقابت نفس گیر 50 استارت آپ حوزه فناوری فرهنگی در راستای جذب سرمایه میلیاردی

در جلسه هم اندیشی نخستین رویداد تخصصی جذب سرمایه در حوزه فناوری های فرهنگی که صبح یکشنبه 19 بهمن ماه در منطقه فرهنگی و گردشگری اراضی عباس آباد با حضور متولیان این رویداد و سرمایه گذاران شرکت کننده برگزار شد، در خصوص چند و چون برگزاری رویداد مذکور و حمایت از ایده های شرکت کننده بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش خبرنگار بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی، در این رویداد که طبق اعلام پیشین اواخر بهمن ماه برگزار خواهد شد، کسب و کارها و صاحبان ایده و محصول اولیه در حوزه فناوری های فرهنگی که در مرحله ی گزینش اولیه مورد تایید قرار گرفته اند با ارائه ایده ها و شرحی از کسب و کار خود حاضر شده و سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی که پیش از این برای حضور در این رویداد اعلام امادگی نموده اند، بر طبق شرایط خاص خود بر روی این کسب و کارها سرمایه گذاری می نمایند.

گفتنی است در جلسه ی صبح امروز، هریک از سرمایه گذاران در مورد نحوه، چگونگی و میزان سرمایه گذاری خود توضیحاتی را ارائه داده و از آمادگی جهت حمایت از کسب و کارهای داخلی و ایده های نوین و خلاقانه در حوزه فناوری های فرهنگی خبر دادند تا بستر مناسب برای توسعه و حتی صادرات محصولات این کسب و کارها فراهم آید. تا اینجا به نظر می رسد که سرمایه گذاران با عزمی جدی جهت سرمایه گذاری بر روی کسب و کارهای حوزه فناوری های فرهنگی پای کار آمده اند.

شایان ذکر است که 50 استارت آپ در این رویداد برای جذب سرمایه میلیاردی به رقابت نفس گیری با یکدیگر خواهند پرداخت.

نخستین رویداد تخصصی جذب سرمایه در حوزه فناوری های فرهنگی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی، موسسه ی فرهنگ و هنر در فضای مجازی، سازمان توسعه ملل متحد (یونیدو) ، منطقه ی فرهنگی و گردشگری اراضی عباس آباد و با شرکت و حمایت صندوق کارآفرینی امید، صندوق پژوهش و فناوری کریمه، صندوق اعتباری هنر، شتابدهنده ابر زندگی، مرکز نوآوری بانک ایران زمین، حوزه هنری دیجیتال و…. با هدف حمایت از توسعه اقتصاد خلاق و فناوری ها فرهنگی برگزار خواهد شد.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.iranctech.ir/?p=2212
اشتراک گذاری:

نظرات

0 نظر در مورد رقابت نفس گیر 50 استارت آپ حوزه فناوری فرهنگی در راستای جذب سرمایه میلیاردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.