مدیر روابط عمومی پاویون ایران در اکسپوی 2020 دبی: رویداد کسب و کارهای خرد ایرانی می تواند مسیر حرکتِ تازه کارها را روشن کند

937 بازدید

یکی از اتفاقات مثبتی که به واسطه ی کرونا شاهد گسترش آن بودیم همین برگزاری همایش ها و ایونت های مجازی ای بود که باعث شد گروه های بیشتری از افراد و کسب و کارها بتوانند در تعامل با یکدیگر قرار گرفته و از تجربیات یکدیگر به نحو مطلوبی استفاده ببرند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی مهدی امیر واقفی در رابطه با برگزاری نخستین رویداد بزرگ کسب و کارهای خُرد ایرانی، ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: بدون شک چالش های متفاوت و فراوانی پیش پای کسب و کارهای کوچک و بزرگ قرار دارد که گذشتن از سد آن ها در عین حال که کار بسیار دشواریست، به طور قطع هر کسب و کاری را تحت فشار قرار می دهد.

هم بنیانگذار رسانه ی بی تیتر از تغییرات مداوم و التهاب شرایط موجود به عنوان اصلی ترین چالش های پیش روی کارآفرینان یاد کرد و اظهار داشت: وجود چنین شرایطی همواره کارآفرینان را ناچار می سازد که با سرعت بالایی تصمیم گیری کنند و در نتیجه ی این امر گاها شاهد تصمیمات نادرست و نا به جا در کسب و کارهای مختلف هستیم.

واقفی در بخش دیگری از سخنان خود حفظ ارتباط با کسب و کارهای مختلف را به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه های موفقیت هر کارآفرینی دانست و اظهار داشت: هر کارآفرینی با حفظ ارتباطات خود با دیگران به طور قطع می تواند مسیر موفقیت را بهتر و سریعتر طی نماید به همین دلیل قدرت انطباق بالا با شرایط و افراد بایستی در همه کارآفرینان تقویت شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که رویدادهایی نظیر نخستین رویداد بزرگ کسب و کارهای خُرد ایرانی با باز تعریفی از شکل و ساختارِ مناسبِ شرایط پسا کرونا، همچنان ادامه یافته و باعث رشد و اعتلای کسب و کارهای کوچک ایرانی باشد.

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.iranctech.ir/?p=2614
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد مدیر روابط عمومی پاویون ایران در اکسپوی 2020 دبی: رویداد کسب و کارهای خرد ایرانی می تواند مسیر حرکتِ تازه کارها را روشن کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.