مدیر عامل شرکت دانش بنیان آرکا: رویداد بزرگ کسب و کارهای خرد ایرانی مقدمه ای برای ایجاد شبکه ای از کسب و کارهای کوچک است

956 بازدید

کسب و کارهای نوپا در افزایش تولید و رونق اقتصادی کشورها نقش مهمی دارند. توانمندی این شرکتها در حل مشکلات و پاسخ به نیازهای جامعه در حوزه های مختلف اقتصادی و اشتغال زایی چشمگیر آن ها، باعث گرایش بسیاری از جوامع به حمایت از این نوع کسب وکارها شده است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی، فاطمه صبری مدیر عامل شرکت دانش بنیان آرکا در رابطه با اهمیت و جایگاه کسب و کارهای خرد، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در بسیاری از کشورهای توسعه یافته ی دنیا به کسب و کارهای خرد به عنوان عوامل فعال اقتصادی نگاه شده و همواره سعی در تقویت آن ها می شود.

در کشور ما نیز که طی سال های اخیر شاهد رشد روز افزودن کسب و کارهای کوچک هستیم، زیر ساخت های متفاوتی شکل گرفته که بعضا کارآمد بوده و بعضا مانند سرعت گیر عمل کرده است.

وی افزود: قرار گرفتن در شرایط پاندمی ویروس کرونا باعث شد که کسب و کارهای کوچک و بزرگ در طوفانی از تغییرات قرار گرفته و با تصمیم گیری های سریع و حل فوری معادلات بتوانند خود را از آسیب های غیر قابل جبران نجات دهند و یا بالعکس دچار عوارض سهمگین این اتفاق شوند.

صبری ادامه داد: رویداد کسب و کارهای خُرد ایرانی می تواند مقدمه ی خوبی بر شکل گیری شبکه ای از کسب و کارهای کوچک و نوپا بوده و در سایه ی تجربیات سایر کسب و کارها مسیری هموار را پیش روی کارآفرینانِ نوپا روشن سازد.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان آرکا در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با ادامه پیدا کردن رویدادهایی از این دست شاهد شکوفاییِ اتفاق کارآفرینی در کشور و بهره گیری از استعدادها و پتانسیل های بی پایان نسل جوان باشیم.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.iranctech.ir/?p=2616
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد مدیر عامل شرکت دانش بنیان آرکا: رویداد بزرگ کسب و کارهای خرد ایرانی مقدمه ای برای ایجاد شبکه ای از کسب و کارهای کوچک است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.