مرکز نوآوری و فناوری صنایع بسته بندی راه ‌اندازی می‌گردد

816 بازدید

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی توسعه ی فناوری های فرهنگی، یکی از مشکلات اصلی صنایع فرهنگی در کشور و بویژه در صنایع دستی نبود بسته بندی شکیل، مقاوم و مبتنی بر فناوری در این صنایع می‌باشد. 

مطالعات نشان داده است که بسیاری از صنایع دستی کشور بدون هرگونه بسته بندی و گاهی به صورت فله‌ای به فروش می‌رود و همچنین این صنایع دستی اصالت، زیبایی، کیفیت و مسیر تولید خود را نتوانسته اند در بسته بندی شکیل نشان دهند.

مرکز نوآوری و فناوری بسته بندی مرکزی است که با استفاده از فناوری های روز طراحی، نورومارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ در نظر دارد تا برای هر یک از صنایع دستی کشور یک بسته بندی ویژه و مبتنی بر فرهنگ و خصوصیات مخاطب و مشتری تهیه کند.

این مرکز در نظر دارد تا با برگزاری دوره های آموزشی، تمرکز بر توانمند سازی صنعتگران صنایع فرهنگی، ایجاد نمونه‌ طراحی محصولات و بسته بندی ها و عرضه نمونه‌های بسته بندی های فناورانه، شاهد رشد فروش و عرضه صنایع فرهنگی و ارزآوری از طریق صادرات صنایع فرهنگی در کشور باشد

مرکز نوآوری و فناوری صنایع بسته بندی مرکزی است که با تمرکز ویژه برروی بسته بندی با رویکرد مشتری محوری در نظر دارد تا ارز آوری این حوزه را تضمین نماید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.iranctech.ir/?p=2017
اشتراک گذاری:

نظرات

0 نظر در مورد مرکز نوآوری و فناوری صنایع بسته بندی راه ‌اندازی می‌گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.