نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از نخستین رویداد تخصصی جذب سرمایه بازدید کرد

721 بازدید

نخستین رویداد تخصصی جذب سرمایه در حوزه ی فناوری های فرهنگی که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران، بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی و موسسه فرهنگ و هنر در فضای مجازی برگزار شد در مراسم اختتامیه خود با استقبال بسیار خوبی از طرف مقامات کشوری، سرمایه گذاران و اصحاب رسانه مواجه شد.

به گزارش خبرنگار بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی، امیر حسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس با حضور در اختتامیه این رویداد از استارت آپ ها و کسب و کارهای شرکت کننده بازدید و از نزدیک در جریان ایده ها و فعالیت های ایشان قرار گرفت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در حاشیه این رویداد به خبرنگاران گفت: سطح ایده ها و کسب و کارهای شرکت کننده بسیار مطلوب و قابل تقدیر بوده و از سوی دیگر استقبال خوب سرمایه گذاران از این برنامه، نوید بخش اتفاقات بسیار خوب و ارزنده ای در حوزه فناوری های فرهنگی خواهد بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تبلیغات گسترده در عرصه مدیریت شهری و دستگاه های فرهنگی و هنری برای توسعه ی برنامه های این چنینی تاکید کرد و گفت: با ایده هایی که امروز در این رویداد شاهد ظهور آن ها هستیم به ما اثبات شد که می توانیم از پتانسیل های حوزه ی فناوری در بسیاری از موضوعات بهره گرفته و پس از این شاهد اتفاقات متفاوت و مثبتی در عرصه های مختلف زندگی اعم از کار، آموزش، تفریح، ورزش و … باشیم.

قاضی زاده هاشمی همچنین با اشاره به تغییر سبک زندگی در سایه کرونا اشاره اظهار داشت: با شیوع این بیماری ناخودآگاه سبک زندگی همه ی افراد تغییر پیدا کرد. بنابراین شرایط فعلی بهترین فرصت برای تقویت این کسب و کارها و استارات آپ هاست تا بتوانیم به نحو مطلوبی از شرایط فعلی گذر کرده و هم مسیر با تغییرات فناوری و تکنولوژی پیش برویم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با همت نیروهای جوان، شرکت های دانش بنیان و مسئولان امر شاهد توسعه و پیش روی سریع کشورمان در عرصه ی فناوری های فرهنگی باشیم.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.iranctech.ir/?p=2224
اشتراک گذاری:

نظرات

0 نظر در مورد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از نخستین رویداد تخصصی جذب سرمایه بازدید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.