نخستین رویداد تخصصی جذب سرمایه با هدف حمایت از نسل جوان و ایده پرداز برگزار می شود

751 بازدید

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران در شبکه ۵ سیما اظهار داشت:

نخستین رویداد تخصصی جذب سرمایه با هدف حمایت از نسل جوان و ایده پرداز برگزار می شود.

علی اکبر شیرکوند با حضور در برنامه هوای تازه شبکه 5 از لزوم جذب سرمایه در فناوری های فرهنگی گفت.

به گزارش خبرنگار بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران با حضور در برنامه هوای تازه در خصوص نخستین رویداد جذب سرمایه های فرهنگی و هنری مطالبی را بیان نمود.

علی اکبر شیرکوند با اشاره به اهمیت ویژه برگزاری این رویداد برای نخستین بار در کشور و با توجه به حمایت از نسل جوان و ایده پرداز در حوزه فرهنگی و هنری ، حمایت معنوی شبکه 5 صدا و سیما را از این رویداد خواستار شد.

رئیس شبکه 5 صدا وسیما نیز که میهمان دیگر این برنامه بود در این باره گفت: ما از هرگونه ایده های خلاقانه و نو استقبال و حمایت خواهیم کرد و ابراز امیدواری نمود که این برنامه سرآغاز اتفاقات خوب فرهنگی و هنری فی مابین ارشاد شهر تهران و شبکه 5 باشد.

استفاده و بهره از پتانسلهای ارشاد به جهت دارا بودن بانک اطلاعات موسسات فرهنگی و هنری ، میسر شدن بستر برای تولیدات با یک نقطه مشترک فرهنگی از جمله برنامه هایی بود که طرفین به اجرای آن در آتیه نزدیک اشاره داشتند.

گفتنی است طی این برنامه مقرر شد که اداره فرهنگ و ارشاد شهر تهران اخبار فرهنگی هنری شهر تهران را بصورت خبر و رپرتاژ در اختیار مدیر گروه اجتماعی شبکه 5 قرار دهد و نمایش این تعامل از برنامه صبحگاهی «هوای تازه» بصورت هفتگی به سمع و نظر بیندگان شبکه 5 برسد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام می توانند به آدرس   https://www.abrezendegi.ir/ مراجعه نموده و یا با شماره 02140664753 تماس حاصل فرمایند.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.iranctech.ir/?p=2197
اشتراک گذاری:

نظرات

0 نظر در مورد نخستین رویداد تخصصی جذب سرمایه با هدف حمایت از نسل جوان و ایده پرداز برگزار می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.