همکاری بنیاد ملی توسعه فنآوری های فرهنگی با گروه مهندسی نیک پندار کوروش

697 بازدید

در قالب تفاهم نامه ای اجرایی می شود؛

همکاری بنیاد ملی توسعه فنآوری های فرهنگی با گروه مهندسی نیک پندار کوروش

فناوري های فرهنگی زیربناي صنایع فرهنگی و ابزار تولید در این عرصه به شمار می رود. همانگونه که تکنولوژی به بسیاری از جنبه های زندگی انسان ورود یافته، فرهنگ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به میزان قابل توجهی با فنآوری ها و تکنولوژی های جدید در هم آمیخته است. شبیه سازی و فنآوری های مرتبط با این حوزه ارتباط نزدیکی با صنایع فرهنگی یافته و به همین منظور بنیاد ملی توسعه فنآوری های فرهنگی، مبادرت به امضای تفاهم نامه همکاری چند جانبه ای با گروه مهندسی نیک پندار کوروش نموده است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی توسعه فنآوری های فرهنگی، از مهم ترین مفاد این تفاهم نامه می توان به همکاری طرفین برای تشکیل کارگروه تجاری سازی فناوری، پیوست های فنآوری فرهنگی هنری و توسعه فناوری، مشارکت در راه اندازی مراکز نوآوری تخصصی صنایع خلاق و فرهنگی، مشارکت در برگزاری رویدادهای کارآفرینی و توسعه فنآوری فرهنگی، مشارکت در راه اندازی صندوق های سرمایه گذاری صنایع خلاق و همکاری در راستای توسعه کارآفرینی اجتماعی در حوزه فنآوری فرهنگی در کشور، اشاره نمود.

شایان ذکر است که گروه مهندسی نیک پندار کوروش اولین تولید کننده دستگاه های شبیه ساز در کشور با محوریت حوزه های ورزشی می باشد که  شبیه ساز هایی با معیار های تراز اول دنیا طراحی و تولید می کند.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.iranctech.ir/?p=2128
اشتراک گذاری:

نظرات

0 نظر در مورد همکاری بنیاد ملی توسعه فنآوری های فرهنگی با گروه مهندسی نیک پندار کوروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.