همکاری بنیاد ملی فناوری‌های فرهنگی با سازمان ارتباطات اسلامی

199 بازدید

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی، امیرحسین اسدی رئیس بنیاد ملی با حضور در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با دکتر سيد محمدحسين هاشمی و مدیران ایشان جناب آقای دکتر کیانی و دکتر پاکروان، دیدار و گفت‌وگو کرد. 

در اين ديدار كه با روزهای آغازين افتتاح رسمي اين بنياد صورت گرفت، طرفين در خصوص امكان همكاري‌هاي فرهنگي دوجانبه در عرصه بين‌الملل تبادل نظر کردند.

نقش فناوری در توسعه صنایع فرهنگی موضوعی است که در دستور کار بنیاد ملی فناوری فرهنگی قرار دارد و ایجاد کریدور صادرات صنایع فرهنگی یک از اولویت‌های اصلی کشور است. اساس صادرات محصولات فرهنگی، فرهنگ سازی و تبلیغ محصولات در کشورهای مقصد و نیز توجه به فرهنگ و آداب و رسوم آنها است.

سازمان ارتباطات اسلامی یکی از ارگانهای بسیار تاثیرگذار در معرفی فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی به دنیا و بویژه کشورهای اسلامی است.

تأكيد بر بهره‌گيري از فناوري‌هاي نوين در معرفي ميراث فرهنگي كشورمان، معرفي نحوه به‌كارگيري فناوري‌هاي روزآمد در توليد صنايع دستي، استفاده از شيوه‌هاي جديد علمي در گسترش ديپلماسي فرهنگي، توسعه كارآفريني فرهنگي از طريق تجاري سازي دستاوردهاي فرهنگي، برگزاري دورهاي آموزشي مشترك و … از جمله موضوعات مطرح شده در اين ديدار بود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.iranctech.ir/?p=2054
اشتراک گذاری:

نظرات

0 نظر در مورد همکاری بنیاد ملی فناوری‌های فرهنگی با سازمان ارتباطات اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.