وبینار بررسی نقش فن آوری های نوین در توسعه روابط فرهنگی ایران با تاکید بر محصولات فرهنگی

300 بازدید

باحضور اساتید حوزه های فرهنگ و کار آفرینی برگزار می شود:

وبینار بررسی نقش فن آوری های نوین در توسعه روابط فرهنگی ایران با تاکید بر محصولات فرهنگی 

فن آوری های نوین در زندگی امروز با چنان سرعتی در حال حرکت هستند که تمامی عرصه های زندگی اجتماعی را از اقتصاد و سیاست گرفته تا آموزش و فرهنگ، تحت تاثیر خود قرار داده اند. به همین جهت توجه به جایگاه این فن آوری ها در هر یک از ابعاد زندگی امروزی اهمیت زیادی داشته و به همگام شدن با مسیر جهانی تغییرات زندگی جوامع، کمک شایانی می نماید. در همین راستا بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی قصد دارد که در نشستی مجازی با حضور اساتید برجسته حوزه های کار آفرینی و فرهنگ به بررسی و تبیین نقش فناوری های نوین در توسعه روابط فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر بحث محصولات فرهنگی بپردازد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی، این وبینار با حضور آقایان حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی ایمانی پور، معاون همکاری های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رایزن فرهنگی سابق جمهوری اسلامی ایران در روسیه و آلمان، عیسی منصوری، معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احسان الله حجتی، رئیس هیأت مدیره و مدیر سابق موسسه نمایشگاه های فرهنگی، پژوهشگر حوزه فرهنگ و مدیر کل مطبوعات و خبرگزارهای داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیر حسین اسدی، رئیس هیئت مدیره بنیاد ملی توسعه فنآوری های فرهنگی و جمال کامیاب، استاد دانشگاه و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فرانسه، برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است که علاقه مندان می توانند پخش زنده این وبینار را روز چهار شنبه 5 شهریور ماه، از ساعت 15 لغایت 17، در لایو اینستاگرام بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی به نشانی iranctech.ir  مشاهده نمایند.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.iranctech.ir/?p=2109
اشتراک گذاری:

نظرات

0 نظر در مورد وبینار بررسی نقش فن آوری های نوین در توسعه روابط فرهنگی ایران با تاکید بر محصولات فرهنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.