صنافر فراخوان داد: شرکت های توانمند در حوزه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده نام نویسی کنند

834 بازدید

سامانه جامع صنایع فرهنگی ایران (صنافر) طی فراخوانی از شرکت های توانمند در حوزه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده دعوت به نام نویسی کرد.

به گزارش خبرنگار بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی، با توجه به اهمیت فناوری های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در عرصه ی صنایع فرهنگی، سامانه صنافر در نظر دارد با دعوت از فعالان حوزه ی AR و VR شرایطی را مهیا سازد تا این شرکت ها در ارتباطی بهتر و موثرتر در قالب زیست بومی واحد بتوانند انعکاس بهتری از فعالیت های خود و همچنین مصادیق صنایع فرهنگی کشورمان در عرصه ی بین المللی داشته باشند.

گفتنی است فراهم آوردن بستر مناسب برای صادرات محصولات فناورانه در حوزه ی AR و VR، نخستین فاز از مجموعه پیگیری ها و اهداف سامانه صنافر می باشد.

لازم به توضیح است، بر اساس این فراخوان تمامی شرکت های ایرانی فعال در حوزه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده که تولیدات آن ها در شاخه هایی نظیر سینما، تئاتر، هنرهای نمایشی، ورزش، سلامت، صنایع دستی و گردشگری، اسباب بازی و سرگرمی، چاپ و نشرو طراحی و معماری جای می گیرد، می توانند با مراجعه به سامانه صنافر به نشانی www.sanafar.ir نسبت به ثبت نام و معرفی فعالیت های خود اقدام نمایند.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.iranctech.ir/?p=2247
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد صنافر فراخوان داد: شرکت های توانمند در حوزه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده نام نویسی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.