یکی از جدیدترین رویدادهای موسیقی سال، افتتاح نمایشگاه سازخانه در خانه ی موسیقی

278 بازدید

آیین افتتاح سومین نمایشگاه «سازخانه» عصر روز دوشنبه نهم دی ماه سال 1398 باحضور تعدادی از هنرمندان عرصه موسیقی و علاقمندان در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی ایران در ابتدای این برنامه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری سومین نمایشگاه سازخانه موسیقی ایران بیان کرد: این نمایشگاه یکی از اتفاقات مبارکی است که سه سال است به طور جدی کار خود را آغاز کرده است. جای خوشحالی دارد که این رویداد به یکی از جدید ‌ترین رویدادهای موسیقی سال تبدیل شده و هر سال نیز به شکل جدی تر از سال قبل به کار خود ادامه می‌دهد.  امروز در فضایی به سر می‌بریم که برای موسیقی از هر زمان دیگری نگران هستیم، چرا که هنرمندان بعضاً دچار یاس هستند و خیلی از هنرمندان بزرگ نیز کنج عزلت گزیده‌اند. اما این نمایشگاه به ما نشان می‌دهد که موسیقی جریان دارد و هیچ گاه نیز متوقف نخواهد داشت.

این نمایشگاه با استقبال کم نظیر سازندگان ساز، هنرمندان و علاقمندان مواجه شد و سازندگان ساز آثار خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

همچنین بازدید هنرمندان پیشکسوت شاخه های مختلف موسیقی ازجمله آواز سنتی از ویژگی های این نمایشگاه بود.

سومین نمایشگاه سازخانه به همت کانون سازندگان ساز و توسط خانه موسیقی ایران در شاخه های ساز های ایرانی، کلاسیک و ابداعی برگزار می شود.

در تاریخ دی ماه علاوه بر گالری های همکف خانه هنرمندان که به نمایش ساز اختصاص داشت، در سالن امیرخانی این مجموعه، نشست های پژوهشی و تحلیلی پیرامون سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی با حضور کارشناسان، نوازندگان و سازندگان ساز برگزار گردید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.iranctech.ir/?p=1844
اشتراک گذاری:

نظرات

0 نظر در مورد یکی از جدیدترین رویدادهای موسیقی سال، افتتاح نمایشگاه سازخانه در خانه ی موسیقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.