تاکید به لزوم حمایت وزارت کار از توسعه اکوسیستم های تخصصی کسب و کار و اشتغال در دومین رویداد فرهنگ،فناوری و کارآفرینی

222 بازدید

دکتر عیسی منصوری معاون کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دومین رویداد فرهنگ، فناوری و کار آفرینی اظهار داشت: در شرایط فعلی و با توجه به لزوم نگاه ویژه به ظرفیت های تولید و اشتغال در داخل کشور بایستی نهادهای های مختلف و از جمله وزارت کار، از توسعه اکوسیستم ها و پلتفرم های تخصصی در حوزه کسب و کار و اشتغال حمایت نمایند.
به گزارش خبرنگار بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی، دکتر منصوری در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم گسترش بازار فرهنگ و هنر ایران زمین در داخل و خارج کشور با بهره گیری از فناوریهای عصر چهارم انقلاب صنعتی تاکید کرد و اظهار داشت: توسعه این زیست بوم ها در وهله اول به نفع فعالین حوزه تولید و فرهنگ در داخل کشور و در مرحله بعد به نفع اهداف کلان اقتصادی کشور خواهد بود.

دکتر منصوری همچنین از زحمات و خلاقیتهای زنده یاد محمد ابوالحسنی یاد کرده و ضمن تقدیر از پدر و مادر ایشان برای پرورش چنین کارآفرین خلاقی، اعلام کرد: وزارت کار، از توسعه پلتفرمهایی که بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی تحت مدیریت مرحوم ابوالحسنی توسعه داده  است  حمایت خواهند نمود تا ان شاالله شاهد ادامه یافتن راه آن کارآفرین فقید و همچنین تولد هزاران کسب و کار خرد و کوچک در این بستر باشیم.
گفتنی است دومین رویداد ملی فرهنگ، فناوری و کار آفرینی صبح سه شنبه 28 اردیبهشت ماه 1400 به همت بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی و با همکاری وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، سازمان ارتباطات اسلامی و رادیو فرهنگ در محل سالن شهدای رادیو برگزار شد.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.iranctech.ir/?p=2227
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد تاکید به لزوم حمایت وزارت کار از توسعه اکوسیستم های تخصصی کسب و کار و اشتغال در دومین رویداد فرهنگ،فناوری و کارآفرینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.