پلتفرم پارتیا زمینه ارزآوری در حوزه فرهنگ و هنر را برای هنرمندان کشورمان فراهم آورده است

720 بازدید

مدیر عامل بنیاد ملی توسعه فنآوری های فرهنگی در مراسم آغاز به کار پلتفرم پارتیا:

پلتفرم پارتیا زمینه ارزآوری در حوزه فرهنگ و هنر را برای هنرمندان کشورمان فراهم آورده است

هنر ایران زمین با وجود تمامی ارزش های ذاتی و معانی و پیام هایی که در دل خود دارد متاسفانه سال ها مهجور مانده است و امروز نیاز مبرمی به یک اتفاق متفاوت برای جان گرفتن، برخاستن و لبخند زدن دارد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی توسعه فنآوری های فرهنگی، امیر حسین اسدی مدیرعامل این بنیاد در آیین آغاز به کار پلتفرم «پارتیا» ضمن اظهار تاسف از این موضع اظهار داشت: هنر اصیل ایرانی متاسفانه از دنیا دور مانده است. از فرش گرفته تا نقاشی و خط و سینما و …. همه این ها به خاطر عدم استفاده از فنآوری در حوزه فرهنگ روی داده است و این زنگ هشداری است برای بازنگری جدی و سریع در ارتباط گیری فرهنگ و فنآوری.

 

وی در ادامه با اشاره به آغاز به کار پلتفرم پارتیا در رابطه با رسالت این پلتفرم توضیح داد: اولین وظیفه این بستر دیجیتال، ایجاد هم افزایی و گرد هم آوردن اصحاب فرهنگ برای نمایش آثارشان است. وظیفه بعدی ترویج آموزش الکترونیک هنر به علاقه مندان آن است. سومین رسالت پارتیا فعالیت به عنوان یک نمایشگاه دائم و آنلاین است که آثار هنرمندان را همیشه به مخاطبان و علاقه مندان چه در داخل و چه در خارج از کشور عرضه کرده و نمایش می دهد.

اسدی در ادامه افزود: پارتیا حتی یک بستر مناسب برای تبلیغات و بازاریابی آنلاین محصولات فرهنگی است. تمامی هنرمندان در کنار پارتیا می توانند آثار خود را تبلیغ و معرفی کرده و بسیار سریع تر از قبل مخاطبان و مشتریان خود را پیدا کرده و با آن ها ارتباط برقرار کنند. امکان فروش آثار یکی دیگر از امکانات این پلتفرم است که باعث به حرکت در آمدن چرخه اقتصاد هنر به سمت ارز آوری و تسریع آن خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شیوع ویروس کرونا گذشته از جوانب بسیار ناگواری که برای همه درپی داشت این تلنگر را به ما وارد آورد که بایستی استفاده بهتر و هدفمندتری از فنآوری داشته باشیم و امروز رونمایی از پلتفرم پارتیا می تواند نوید بخش رونق اقتصادی در بخش فرهنگ و هنر و ایجاد پل ارتباطی بین مردم و هنرمندان عرصه های مختلف در کشورمان باشد.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.iranctech.ir/?p=2167
اشتراک گذاری:

نظرات

0 نظر در مورد پلتفرم پارتیا زمینه ارزآوری در حوزه فرهنگ و هنر را برای هنرمندان کشورمان فراهم آورده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.